LDH 125-152 TEKNİK DETAYLAR
ryk - gebze
Modernized M2
Teklif Al
Lokomotif Foto Galeri
Lokomotif Güç Bilgileri
Motor Tipi:
Motor Gücü:
En Yüksek Devir:
Şanzıman Tipi
CUMMINS KTA38-G3
1400 HP
1800 dv/dk - rpm
Voith TH2
Lokomotif Ölçü Bilgileri
Boyu:
Yüksekliği:
Tampon Ray Mesafesi:
13.700 mm
4.350 mm
1.065 mm
En Dar Kurp Yarıçapı:
100 m
Teknik Bilgiler
Rolanti Su Basıncı:
0,1 kg/cm2
Rolanti Yağ Basıncı:
1,5 - 3,5 kg/cm2 (40°C)
Hidrostatik Basınç:
150 kg/cm2
Fren Silindir Basıncı:
4,2 - 5 kg/cm2
Kompresör Çalışma Basıncı:
8,5 - 10 kg/cm2
Anadepo Emniyet Basıncı:
10,5 kg/cm2
Fan Panjuru Açma Sıcaklığı:
Sürekli
Lokomotif Toplam Ağırlık:
70 ton
En Fazla Aks Ağırlığı:
17,5 ton
Manevra Durumunda Hız:
60 km/h
Yol Durumnda Hız:
100 km/h
Yakıt Kapasitesi:
2.000 L
Su Kapasitesi:
400 L
Motor Yağ Kapasitesi:
135 L / 7,5 Tnk
Kompresör Tipi:
TV12 Vidalı
5 dk.
Doldurma Süresi:
Ana Depo Hacmi
800 L+400L
Ekstra Özellikler
Etkili Soğutma Sistemi
Yeni nesil soğutma sistemleri ve ısınan ünitelerin tam soğutulması için yapılan yenilikler ile daha etkili ve daha verimli soğutma sistemi.
Aktif Emniyet Kontrol Sistemleri
Makinanın ömür ve güvenli seyir sağlamak amacıyla, makinada oluşan aksaklıklarda motor stop, devir düşürme, uyarı ve ikaz verme gibi sistemleri içeir.
220 V AC Elektrik
İnvertör sistemi ile kabin içinde Telsiz ve elektronik cihaz şarjı yapmak ve ufak cihazları çalışrımak için 220 volt AC prizler bulunmnaktadır.
Uzaktan Takip
ve Kayıt
Makinalarımızda bulunan karakutu sistemi ve uydu takip sistemi sayesinde, anlık olarak görüntü ve veri akışı sağlanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
Seyir Monitörü
Seyir ve tampon güvenliği için makinistin her iki kumanda da görebileceği monitörler bulunur. Böylece makinist seyir esnasında kör noktaları görebilir ve tampon sırasında manevracıyı görebilir.
Kabin Kliması
Özellikle sıcak bölgelerde çalışılması durumunda personelin konforunu arttırmak için kabin içinde kompresörlü ve buzluklu bir buz dolabı bulunur.
Hız Sınırlandırıcı
Lokomotifin kullanım hızı tescil hızına göre sınırlandırılmıştır. Bu sayede belirlenen hız sınırını aşması önlenebilir.
Ölü adam olarak da tabir edilen sistem ile makinistin treni herhangi bir sebeple kontrol edememesi durumunda otomatik olarak lokomotifi durduran bir sistemdir.
TOTMAN
Lokomotif Hamule Grafiği
Lokomoti152uzaktan kumanda ile belirli alanlarda ve belirli şartlarda operatörsüz şekilde çalıştırılmasını sağlar.